In Abarth trofeo is motor, bak & Ecu verzegeld ...
Maar als je zo'n auto in beheer hebt en er ook trackdays en coaching sessies mee wil gaan doen lijkt 't me te doen met die 102RoN Ultimate van BP(PB zou ik wel willen ) of Aral .
VPower in Duitsland is niet hetzelfde als wij hier in Nederland hebben, dit is duidelijk te merken aan de prestaties en ook Shell zelf bevestigd dat.In Duitsland is het wel vaker te krijgen. Maar let op met de nieuwe mengsels die er tegenwoordig zijn, meeste is lagere RON ... V-power is meen ik ook gewoon RON95 !
Ultimate van PB geeft de beste resultaten op de rollen bank [ai, hier gaat geheid reactie op komen ...]
Maar Peter, je kunt het motormanagement toch gewoon aanpassen, verlies je wel iets maar haal je werkelijk de top presaties uit de wagen rijdend op 102 Octaan??
Hoi Peter,Dan geef ik nog wel eens een keer wat Jerrycans mee met u Wesley
Kom je 30-4 naar Spa eigenlijk (en Nick ? ) ?
Hoi Stefan,Wesley, bedoel je die pomp in Ahaus of heb je er 1 nog dichterbij gevonden?
Ik tank daar nu Ultimate 102 maar het is best een eind rijden vanuit Almelo.
gr Stefan
Doe Dennis en Piet Kreeft de groeten daar bij ASTHoi Peter,Dan geef ik nog wel eens een keer wat Jerrycans mee met u Wesley
Kom je 30-4 naar Spa eigenlijk (en Nick ? ) ?
Het zat zeer zeker in de planning, maar ik durfde mij nog niet op te geven omdat ik twijfelde de auto op tijd klaar te krijgen.
Helaas is het dan ook niet gelukt. Er moet nog een versnellingsbak onder, en de voorpoten zijn momenteel in revisie bij AST.
Nick heeft de auto vorige week opgehaald bij de spuiter, is hard aan het werk met opbouwen en heeft hem bijna klaar, maar helaas moeten ook daar nog een aantal klusjes gebeuren voordat de auto op een trackday aan de start kan staan.
De Abarth gaat het ook niet redden las ik? Hopelijk kunnen we binnenkort in ieder geval samen een trackday pakken!
Groeten Wesley