Hallo Allemaal,
Inmiddels kijk ik een tijdje mee in de berichten die hier zo heen en weer gaan... tijd dus om me even voor te stellen. Bart de Vries, 25jr en woonachtig in Zwolle. Dagelijk zit ik te klussen aan de technische kant van websites... Mijn kennis op autogebied is erg slecht maar ik hier wil ik graag aan werken!
Mijn carriere mb.t. Alfa Romeo is nog niet zo heel lang geleden (ruim een jaar terug) begonnen met een 155 1.6 op gas met '98 op kenteken(ik heb nog geen nieuwere gezien). Hier heb ik dagelijks een flink aantal kilometers in mogen toeren..... tot ik een V6 tegenkwam waar met name het motorisch gedeelte in goede conditie was. Mijn huidige auto is dan ook een 155 V6 van '93 die nu zo'n 150K heeft gelopen en waarvan in december het onderblok is gereviseerd. Ook is hij toen voorzien van een Squadra Chip en koppeling.
Verder is de auto verlaagd en voorzien van een supersprint einddemper. Onlangs is de auto voorzien van een veerpootbrug en wordt deze week gaat het lusso interieur vervangen worden door een sportversie.
Er moet nog veel gebeuren aan de auto waaronder nieuwe schokdempers, betere remmen en het strak maken van het plaatwerk + lak. Ook andere velgen en een andere middendemper staan nog op het lijstje.
Nou, tot zover! Nog even een paar pics:
Bart