Die staat daar wel vaker. Echt zo'n auto die van een liefhebber is geweest, maar nu niet meer of de liefhebber heeft niet meer het budget om de auto echt netjes te kunnen houden... Herkenbaarvanmiddag bij Plein Westermaat in Borne een gele 145 met Alfa Romeo stickers op de sideskirts, getjoende achterlichtunits, vaal logootje en een flinke buts bij de koplamp.
Die ken ik, die staat altijd geparkeerd aan de Willem Lodewijkstraat.Gisteravond in Leeuwarden een Arancio Pergusa(147 kleur)?facelift 156sw.Mooie kleur overigens.
Op de tekeningen van ons huis (1978) staar een Jiulia ingetekend.Haha. Op een van de artist impressions van mijn huis staat een Cinquecento in de tuin. En da's best stoer, want die tuin is volledig ommuurd.Designo di GoogleGezien de... eeeeh... "grote variatie in bouwstijlen" ben ik eerder genegen te zeggen "luiheid en gebrek aan fantasie"...
Volgens mij zie ik in die tekeningen overigens ook regelmatig dezelfde witte auto staan - een Opel Astra denk ik?
En ik me maar inhouden....Dan woon je er al best een tijdje...
Potver... niet gek voor een merk dat pas in 1910 opgericht werdDan woon je er al best een tijdje...
Bij mij enkele straten verder, staat/stond een billboard van een projectontwikkelaar met zo'n "artist impression" en óók hier wederom een antraciet Brera.Toeval of weldegelijk een architect/projectontwikkelaar met een Alfa-hobby?
Op zoek naar een nieuw huis viel me op dat bij de renders van het nieuwbouwproject er bij bijna alle verschillende woningtypes steeds een zwarte Brera opduikt
Bij 4 verschillende woningen op de oprit
En éénmaal voor de de
En iets verderop bij een ander nieuwbouwproject een paarsblauwe Brera: