Geprobeerd van achter naar voren te meppen, dus van onder de auto naar de voorkant. Hele wielophanging verwijderd, maar vooralsnog niet gelukt.
Doorzagen heeft niet zoveel zin, denk ik, we gaan zaterdag maar ns lekker stoken...
Met n kooi en doorlassen en versterken wil je eigenlijk alles achter de achteras slap maken en alles vanaf de as sterk.Nu we toch lekker bezig zijn;
-Welke kooienbouwer adviseren jullie, zit zelf aan Wielhoven te denken, maar ken alleen hun site, geen referenties.
-Als je de kofferbakbodem, hoedenplank etc er uitslijpt, wordt de auto dan niet kwetsbaarder bij een aanrijding (-kje)?
Snap dat de stevigheid vooral van de kooi moet komen, maar als bij licht contact op de achterkant alles opvouwt, is dat toch wel een nadeel.
still alive????en al weer gevorderd
Als je dat maar uit je hoofd laat !!!!!!! dwz die Bimmer kopen/Alfa wegdoen. Een extra/tweede Alfa is uiteráárd altijd okee. Bimmers gaan óók stuk, c.q. projecten duren even lang. of kort. Wil je nu iets van 13 in een dozijn of iets met karakter ??????
Zie m niet op je site?Met kenteken uiteraard
Klopt, daar gebeurt weinig Ik verkoop mijn auto`s zonder site ook altijd wel namelijk. De Turbo staat nog nergens officieel te koop overigens, bij interesse kun je me mailen of bellen.Zie m niet op je site?Met kenteken uiteraard