Herrie van de uitlaat zal wel meevallen, hoewel ik dat niet precies weet van de Q4 motor.. maar een GTV met een 2 ltr. V6 Turbo maakt met een sportpijp echt niet veel geluid.. Novitec laat zelfs de complete achterdemper vervallen... Ik denk dat het wel beter is om een andere uitlaat eronder te hangen, maar ik zou het dan ff anders doen; neem de originele achterdemper en wellicht een stuk middenpijp van een 2 ltr. V6 Turbo, en modificeer de rest van de uitlaat naar het blok door een wijdere downpipe (het eerste stuk uitlaat vanaf de turbo) en combineer dat met een sportkatalysator.. 'k weet niet hoe dat klinkt, maar ik denk wel dat dit het beste compromis gaat geven tussen geluid en flow. Als je een sportuitlaat achter een dikkere downpipe zet krijg je in ieder geval wel een beste hoeveelheid geluid, maar het is volgens mij in het algemeen wel zo dat de downpipe en de katalysator de zwaarste restrictie vormen voor de afvoer van uitlaatgassen, mits de uitlaatdempers wel qua flowrate gespecificeerd zijn voor een turbo-geladen motor. Een gemod. downpipe geeft in ieder geval al een véél betere respons in het lage midden-toerengebied.. maar aangezien deze motor nooit in de GTV is geleverd (voor zover ik weet..) zal je dan dus een downpipe op maat moeten laten maken, en dan kun je inderdaad wel bij EPS terecht..
Oeps.. staat er nu 2 keer...