Schijnt toch altijd voor veel mensen moeilijk te zijn zich 'gewoon te comformeren' aan regels
. Een beetje goodwill te tonen deze er ook goed onder te leggen en later weer ff netjes terug te brengen als je daar uitgenodigd wordt je auto gratis te parkeren. Typisch nederland altijd die eeuwige vraag waarom en wat heeft het voor een zin voor men iets wil doen.
Het terrein wordt voor diverse buitengelegenheden gebruikt, en wil op die bestrating geen olievlekken: Ik heb daar geen enkele moeite mee onder mijn vrijwel nieuwe MiTo, kleine moeite.
Beste ebbr,
Het verbaast mij dat je me met jouw reactie neerzet als iemand "voor wie het moeilijk is zich gewoon te conformeren aan de regels
".
Volgens mij ken ik jou niet en jij mij ook niet, dus dat oordeel is blijkbaar alleen op mijn laatste forumbericht gebaseerd?
Ik vraag mij af of jij eigenlijk zelf wel op de hoogte bent van "de regels" en van wat er speelt omtrent Autotron en bescherming van het grondwater? Uit jouw onderbuikreactie blijkt van niet, dus ik zal de moeite nemen om het geduldig uit te leggen. Lees verder.
Het Autotron en de gemeente 's-Hertogenbosch hebben al een tijdlang een conflict. Dat heeft alles met het gebruik en de vergunningen te maken.
De locatie wordt sinds jaren niet meer als museum en pretpark gebruikt maar als een beurzen- en evenementenaccomodatie. Zie hier:
http://www.autotron.nl/museum-pretpark-gesloten
En daar is de gemeente het niet mee eens, zie hier:
http://www.s-hertogenbosch.nl/inwoner/b ... /autotron/
[NB: Dit zijn geen berichten en meningen van mij hè, maar van de exploitant zelf en van de gemeente die de regels heeft en moet handhaven!]
De naam van het Autotron is wel hetzelfde gebleven maar het gebruik is veranderd volgens de regels. Met het huidige gebruik stelt de gemeente keihard dat het parkeerterrein van het Autotron een aaneengesloten verharding moet hebben om het grondwater te beschermen. Die aaneengesloten verharding is er niet, dat is een feit. Daarover heeft de exploitant een probleem met de gemeente. Het gaat er dus helemaal niet om dat "het terrein op die bestrating geen olievlekken wil". Met het terrein bedoel je waarschijnlijk de exploitant? En die bestrating bestaat uit losse klinkers en dat is juist het hele probleem volgens de regels en met het huidige gebruik van de accomodatie!
Begrijp je nu waarom ik die oliematjes maar een belachelijk gedoe vind? De exploitant zadelt zijn personeel en alle klanten / bezoekers daar mee op maar het is alleen een krampachtige poging om voor weinig geld iets zichtbaars te doen. De regel die de gemeente stelt is dat er een aaneengesloten verharding moet zijn en die is er niet. Dan mag het duidelijk zijn dat die gekke oliematjes nog bij lange na geen oplossing zijn.
Met deze wetenschap vind ik jouw reactie nogal ongepast en ook getuigen van weinig kennis van zaken. Dus mijn tip: als je weer eens het wijsvingertje wilt opsteken, zorg dan dat je wat beter geïnformeerd bent. Want zo zet je niet mij voor schut maar vooral jezelf.
Maar voor deze ene keer wil ik dit vuiltje van jou wel onder de mat (het oliematje) wegvegen
,