Gisteravond in de planning het niet al te laat te maken, maar het was zo weer 12uur
Van allerlei kleine dingen gedaan (details) waarvan de meeste klein schoonmaakwerk en spuitwerk.
Ook een vin uit elkaar gehaald om deze weer mooi te maken. Dit is verkeerd gegaan en moet deze weer opnieuw doen jammer genoeg. Kan gebeuren. Wou ook de vin zelf netjes maken zodat deze weer mooi geel wordt, maar is niet gelukt. Wel netter dan eerst maar niet zoals ik het voor ogen had. Iemand tips?
Meeste onderdelen ook weer gevonden in een kist die ik over het hoofd had gezien (nog geen stuurhuis, maar deze is al geregeld) Ik zoek nog wel een plaatje voor de Koni dempers en een foto zie je hier onder wel staan. Hoop dat iemand van jullie er één heeft liggen. Heb ze wel van Monroe, maar dit is net weer anders. Ook het potje schoon gemaakt waar de rem/koppelingsvloeistof in komt. Is netjes, maar wil tzt kijken naar een nieuwe. Tips?
Ik vind deze nog wat te geel.
Hier onder het gezochte plaatje wie o wie????
Heb nog wel meer dingen gespoten, maar maak daar later wel foto's van. Anders worden ze weer zo donker. Heb de riemen van de benzinetank gespoten, bevestigingsdelen voor de accu, ruitenwisbeugels die onder de parafan zitten en nog wat klein spul.