hey, die Sprint, dat zal ik wel geweest zijnGisterenochtend rond 10 uur een sud sprint in Schiedam.
En een spot door mevrouw Walfa, een Alfetta vanmiddag in Odijk.
hey, die Sprint, dat zal ik wel geweest zijnGisterenochtend rond 10 uur een sud sprint in Schiedam.
En een spot door mevrouw Walfa, een Alfetta vanmiddag in Odijk.
Wat voor camera gebruik je?Gisteravond eennette 155die net bij zijn tweede eigenaar is
Zag er netejs verzorgt uit, high wing is persoonlijk
Was ik, testritje aan het doen. Stond jij in die bocht bij die truck(s)?Vandaag een zilveren heel nette (van een afstandje in de regen) Alfa 75 aan de Bamfordweg in Ulestraten (L).
Thom
Alfa Scudo in Enschede op de Haaksbergerstraat net voor de rootonde. Ongeveer 16.15 uur vanmiddag. Zal Michael geweest zijn neem ik aan. Zag het iets te laat. Ik zat in de Punto. ..
Ik stond niet buiten maar zat op kantoor (idd bij die van die wit/blauwe trucks) en zag je rijden..Was ik, testritje aan het doen. Stond jij in die bocht bij die truck(s)?Vandaag een zilveren heel nette (van een afstandje in de regen) Alfa 75 aan de Bamfordweg in Ulestraten (L).
Thom
Kuijpers Cargo dus, is vlakbij mijn woonhuis. Kom er regelmatig langs, maar heb je Super niet eerder gezien (vanaf de weg mss ook niet te zien)Ik stond niet buiten maar zat op kantoor (idd bij die van die wit/blauwe trucks) en zag je rijden..Was ik, testritje aan het doen. Stond jij in die bocht bij die truck(s)?Vandaag een zilveren heel nette (van een afstandje in de regen) Alfa 75 aan de Bamfordweg in Ulestraten (L).
Thom
Ga er ook wel eens met mijn Super naartoe maar met dit hondenweer toch liever met die Zweed met stoelverwarming en een grote mate van pekel en water ongevoeligheid.
Thom
Zie 6 postings omhoogGisteravond een donkerkleurige 33 type drie (kenteken iets met FN in kenteken). Reageerde helaas niet op het seinen (maar ja ik reed dan ook in een 156)
Zie de post van jeroen je zag mijn broer rijden namelijk in onze oude 33Gisteravond een donkerkleurige 33 type drie (kenteken iets met FN in kenteken). Reageerde helaas niet op het seinen (maar ja ik reed dan ook in een 156)