Volgens mij reed Jurian met de nieuwe aanwinst net in Meppel wij reden er 3 auto's er achter aan. Mijn zwager reed ervoor met zijn 33 type 3 waar nog naar geknipperd werd.
Hij kwam al zo bekend voor !
Volgens mij reed Jurian met de nieuwe aanwinst net in Meppel wij reden er 3 auto's er achter aan. Mijn zwager reed ervoor met zijn 33 type 3 waar nog naar geknipperd werd.
Is die blauwe uit GiethoornVolgens mij reed Jurian met de nieuwe aanwinst net in Meppel wij reden er 3 auto's er achter aan. Mijn zwager reed ervoor met zijn 33 type 3 waar nog naar geknipperd werd.
Klopt helemaal.Is die blauwe uit GiethoornVolgens mij reed Jurian met de nieuwe aanwinst net in Meppel wij reden er 3 auto's er achter aan. Mijn zwager reed ervoor met zijn 33 type 3 waar nog naar geknipperd werd.
Ja die blauwe, was ie schoon?Klopt helemaal.Is die blauwe uit Giethoorn
Laten we het daar op houden want heel schoon is die niet.Het was donker
Geinig. Voor het CAK heb ik een groot project gedaan en gedurende driekwart jaar voor die club gewerkt (niet full-time maar ik kwam daar wel vaak), ik heb ook een fraaie Giulia (al zeg ik het zelf) en óók nog iets met modelauto's....Van de week in de parkeergarage onder het CAK / nieuwe BAM huis een fraaie Giulia. Iets met modelautostickers d'r op. Iemand van hier?
Rijden moet het erfgoed, niet verstoffenLaten we het daar op houden want heel schoon is die niet.Het was donker
Met de Juul terracotta ingekocht daar ???Eergisteren in Stavanger, Noorwegen, een mooie gele Spider 4.
Zeker niet iemand van hier