Sinds vandaag doet de automatische koplamphoogteregeling van mijn GT met fabrieks-xenon het niet meer, of staat in een soort van noodloop. Bij het starten bewegen de koplampen altijd helemaal naar beneden en dan weer helemaal naar boven (of niet helemaal, afhankelijk van de belading). Nu blijven ze in nagenoeg de onderste stand staan (ze bewegen nog wel een klein beetje verder naar beneden en dan weer datzelfde tikje omhoog bij het starten).
Wellicht gerelateerd: vanochtend reed ik wat te enthousiast de inrit van een bedrijf op, waardoor de bumper op de grond klapte. Tik tegen de koplamp waardoor er iets stuk is? Rechts (slave) volgt links (master) in zijn bewegingen, volgens eLearn, en de meest verse schaafwond onderop de bumper zit ook links, dus dat beide koplampen van slag zijn zou dan kunnen.
Iemand ideeën hierover danwel soortgelijke ervaringen, zodat ik wat gerichter kan zoeken van het weekend? Heb alweer door dat het ernstig irritant is om met de koplampen in de laagste stand te rijden in deze tijd van het jaar...