Hallo Alfisten
Ik ben Jasper Slop en ben besmet met 2 virussen het alfa virus en het race virus
En Ik heb het doel om volgend jaar de racecursus te gaan rijden dit natuurlijk met een Alfa.
Mijn opa en vader (Rob Slop en Robert Slop) hebben vroeger altijd historische geracet. Ze reden in de jaren 1984 t/m 2006 in een Alfa Giulietta Sprint Veloce. Vanaf jongs af aan ging ik mee met helpen met sleutelen. Mijn vader en ik hebben afgelopen jaar een Alfa 75TS opgebouwd voor de Squadra Italia. Hierdoor stroomde het virus nog harder door mijn aderen.
Ik ben nu 14 jaar en heb de afspraak met mijn ouders dat ze een auto voor me regelen dit zal waarschijnlijk een Alfa 75 zijn omdat ik graag een achterwiel aangedreven auto wil rijden. Ik moet zelf het cursus geld betalen. Wie wil mij helpen !!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb afgelopen jaar de Alp D Huzes gereden op mijn BMX voor een goed doel, en heb toen ontdekt hoe moeilijk het is om sponsoring voor elkaar te krijgen.
Al bijna 10 jaar doe ik aan fietscross als sport en kart ik regelmatig maar ik wil toch echt gaan racen.
Heb ook een website gemaakt www.nobudgetracing.nl
Groetjes Jasper Slop