Ook van mij toezegging word tijd dat die staat er eens achter komt
dat je niet zomaar alles kan flikken.
Multiple , maar zelfs dat zou geen oplossing zijn. Je komt dan met je 2300 kilo auto in benzine grijskenteken tarief wat an sich nog wel te doen is (edit: nou ja toch ook al 234 eu per kwartaal ) maar ook weer die 3 mnd niet rijden in de winter, juist de periode dat we m t meest frequent gebruiken...Heb je nergens meer een Busso in een hoekje staan?Toezegging. Heb geen lpg om uit te bouwen, wel diesel...afspraak LPG uitbouwen of 50 euro rechtsbijstand toegezegd aan de stichting oldtimerbelangen ?
Grtz,fRank
Is idd het hele punt.Nou, dan moeten wij die maar eens gaan oprichten dan ???? Ik persoonlijk heb alleen wel dat detail van m'n eigen toko te moeten (nou ja, moeten, ik doe het héééél errug graag) runnen, en dat kost nogal tijd.. En een gapend pensioengat zorgt ervoor dat ik er nog niet heel snel mee kan stoppen.. Niet dat dat zo veel zegt: zou ik "nu" mijn pensioen op orde hebben moet je nog maar afwachten of je daar over (in mijn geval) een jaartje of 15 nog wat aan hebt/er iets van over is...
Zie hier reactie van een bevriende advocaat bestuursrecht:Ik doe wel mee, maar of het zin heeft…..Rechters vervuilen liever niet hun handen aan politieke zaken, dat schaadt hun carrière buitengewoon aangezien door diezelfde staat gevoed worden.
We kunnen ook Asher die (bij brakke knieën van Rutte) feitelijk hier de premier is vragen Poetin als interim aan te stellen.
Die is tenminste consequent in het inconsequent zijn.