Wat je hier aanhaalt heb ik persoonlijk overigens veel ,meer moeite mee dan die paar euro belasting: "het Recht in Nederland is erg kostbaar".
M.a.w. alleen de rijken kunnen hun recht halen.
Helemaal snappen doe ik je niet, maar door klakkeloos belasting te betalen/mee te gaan in wat de overheid wil van de burger, ontneem je jezelf het recht tot protest en dus ontneem je jezelf het recht tot democratie en een leven in vrijheid.
Het Recht in Nederland is o.a. kostbaar omdat het is "verambtenaart", het zijn vastgebonden loondienstverbandertjes van vadertje staat. Door deze actie van autobelangen sparen we a), de staat erg vel geld uit, immers als de advocaat een fout maakt kunnen er tig bezwaren van tafel, dat is ook meteen de achilleshiel van onze kant van deze actie, maar b) we sparen ons zelf ook erg veel geld uit, voor 50-100 Weekerianen laat je nog geen bezwaarschrift opstellen door een titeldrager en is dus ook voor de meer armlastige oldtimerbezitter de gang naar de "rechter" behapbaar.
Wat wel kan, en dat is de meest venijnige, laat de autobelangen-advocaat een bezwaarschrift opstellen en deze door alle 'leden' individueel versturen. Dan verzuipen ze in het werk, ze moeten hun eigen regels volgen, dat heeft het meest het ouderwetse barricadeopgooi effect.
De hedendaagse Socialist laat de Kapitalist voor zich werken.
Pakezel: VW T5
den Duyf: Giulietta 2.0 1983, uiteraard zilvergrijs!
den Roedmob: Giulietta 2.0 1985 Gesloopt wegens onredbaarheid
den Pruym: Giulietta 1.6 1979. pruimkleurig dus
scarb 0149