Zo dat was me een dagje wel. JAn en Stefan druk met de torsies en ik met de voorbumper en voorspoiler en af en toe wat han en spandiensten voor de mannen.
Hebben we de boel klaar? Nee, maar dit was mede doordat ik bij demontage geen merktekens op de torsies heb gemaakt.
Jan en Stefan zijn er erg druk mee geweest. De boel makkelijker ganbaar maken en weer passen en kijken of het klopt, wwer uit elkaar en weer in elkaar enz. enz. Later kwam ook andere Stefan nog buurten en heeft ook geholpen. Nu zouden beide kanten goed zijn, maar of dit de juiste hoogte is??? Hier komen we later wel achter en de boel gaat makkelijk los dus dit komt wel goed.
Ben zelf zoals gemeld druk geweest met de voorbumber en de voorspoiler. Dit ging ook niet zo makkelijk als gedacht. Bumpersteunen zit nog al hoogteverschil in t.o.v. elkaar. Bumper er weer af en opvullen en er weer op en zo tot dat de bumper er zeer mooi voor zat. Vergeet ik het sleepoog
Buper er weer af en sleepoog er weer op en de buper ook weer. Daarna kom ik er achter dat dan de naad te groot is geworden. Besloten dan maar zonder sleepoog. Buper er weer op en je eidelijk zoals ik het wil hebben. Nu de spoiler nog
Ook dezer is er meerdere malen op en af gegaan omdat ik niet tevreden was. Nu is hij meer naar mijn zin, maar 100% nog niet. Even laten bezinken. Ook de knipperlichten schoon gemaakt en geplaatst. Ik zoek nog 2 of 3 van de oranje schroefjes. Wie kan mij daar aan helpen? Heb een paar slechte foto's gemaakt en zal deze maandag wel even plaatsen.
Ook nog bezoek gehad van Toni en Patrick. Ook deze beide mannen hebben even een helpende hand uitgestoken en heren bedankt hier voor en het was leuk jullie weer te zien en te spreken.
Binnenkort hopelijk meer en meer foto's.