Óf kickpanels maken, mits je genoeg ruimte hebt?.. (zie linkje voor instructiefilmpje..) https://www.youtube.com/watch?v=K_E6SHOQQdY
Maar da 's voor als je wat meer uit je caraudio wilt halen...
Vróegàh;
Alfa 156 1.8TS Cosmo Blue Metallic 1999
Alfa 75 1.8Turbo IE Rosso 1986
Nu;
Alfa 33 1.4IE Blue Lord 1992 (''Tante Trees'')
Zojuist een setje kleinere speakers besteld.
Ik laat de hoedenplank ongemoeid en ga een setje 2-weg speakers in de kaartenbakken monteren. Soort van kickpanels dus
Tzt post ik het resultaat wel!
Dank voor jullie meedenken!
ik had altijd de speakers in het ijzer onder de hoedenplank zitten. gaten in de hoedenplank en gewoon de bekleding, zonder perforatie, er over heen. geluid is iets minder (gewoon iets harder zetten indien nodig) maar dat heb je natuurlijk niet echt nodig in je bert. De looks zijn dan gewoon goed! 2 kleine speakers onder het dash wegwerken, ook geen hocus spocus en de radio zelf in het dash kasjte achter het klepje.
@een nieuw emaille embleem heb ik nog liggen.
Dit gaat hem worden:
Twee-weg speaker met losse tweeters in de kaartenbakken.
En misschien nog wel een extra setje onder de hoedenplank zoals Witte beschrijft! (die speakers heb ik immers al). Eerst maar eens horen hoe het geluid zo is. Het gaat er om dat ik een beetje fatsoenlijk naar de radio kan luisteren op weg naar m'n werk.
Maar een speaker dilemma in een Bertone vind ik wat overdreven. In de Bertone en ook in de Giulia überhaupt geen radio dus dit probleem met speakers ken ik dan ook niet, en ik heb een radio nog nooit gemist.
Maar de gekozen oplossing is erg netjes.
Arthur
GT 1300 Junior '67
Nuova Super 1.3 Twin Spark '77
166 TS "Pekel racer"