hoop elende maar na roest komt blank staal dus we zullen wachten tot hij met de 16 kleppen weer de weg over zuist
sprint komt mij niet bekend voor kenteken van 1980 of misschien 1979
Je hoeft niet te dubben, het antwoord is nee. De buitenring zal er vanaf vliegen en je tandriemen vernielen met de bijbehorende vervolgschade. Dit is mij persoonlijk niet gebeurd maar ik werd er voor gewaarschuwd bij mijn 16v ombouw lang geleden. Ik heb toen een Sud poelie gehacked op een 16V center. Een nettere oplossing is een poelie laten draaien. Een 16v krukas is hetzelfde als die van een 1700 8v en qua opbouw hetzelfde als een willekeurige Sud krukas (hoewel een 16v krukas genitreerd schijnt te zijn) het verschil is dat een 16v bredere tandriemen heeft, met bijbehorende bredere tandwielen waardoor een normale Sud poelie niet past.Zit allleen nog te dubben over de krukaspoelie of de rubberrand nog wel breed genoeg is om de delen op elkaar te houden
Graag gedaan. Kan het feest onder mijn Super (ook al is het al 20 jaar geleden) mit hete lucht fohn en steekmes. Bij mijn Sprint had ik de tip via via gekeregen. Wat een verschil.Weer een kleine up-date.
Na mijzelf afgelopen week suf gestoken te hebben aan de bitumen en steenslagcoating, waarmee Suds van de fabriek uit werden volgespoten vanonder, het advies van thomfr maar gevolgd en zo'n multi-tool gekocht, extra afsteekmesje erbij. Dit werkt goed zolang je maar geen laspukkeltje tegenkomt en het mesje scherp blijft. Heb ze al twee keer opnieuw geslepen en het gaf we vaart aan de zaak. Dus nog bedankt voor het advies.
!