75 QV heeft Motronic en heeft geen ontstekingsmodule....op de milano motor zat een zelfde onstekingsmodule als op de 75 qv. ik ging er dus vanuit dat de 2.5 motor een motronic zou moeten hebben omdat de jetronic kabelboom niet past.
duzz
75 QV heeft Motronic en heeft geen ontstekingsmodule....op de milano motor zat een zelfde onstekingsmodule als op de 75 qv. ik ging er dus vanuit dat de 2.5 motor een motronic zou moeten hebben omdat de jetronic kabelboom niet past.
duzz
Tussenmodel van wat? Het wordt alsmaar interessanter.een milano kan ook een tussenmodel zijn geweest.
Je 75 turbo is onder de motorkap uitgebrand omdat je zo handig bent,dus dat die motor na 2km in elkaar gelopen is zal dan inderdaad wel aan mij gelegen hebben...ik heb mijn 75 turbo ook helemaal aelf gebouwd dus als mobiele telefonie adviseur ben ik redelijk handig.
als je een motor koopt die 140000km gelopen heeft en die goed zou moeten zijn en loopt 2km dan ben je genaaid.
Als je er zelf aan gaat liggen rommelen omdat je hem niet aan de gang krijgt en hij loopt vervolgens binnen 2km kapot dan is dat hoogstwaarschijnlijk jouw eigen schuld, zeker gezien je zeer beperkte kennis.als je een motor koopt die 140000km gelopen heeft en die goed zou moeten zijn en loopt 2km dan ben je genaaid.
Lijkt me heel verstandig ja...laten we dit gesprek maar beëindigen.
Ja, waar haal ik dat nau weer vandaan... Oh, wacht:koppaking een lager stuk? waar haal je dat nau weer vandaan?
Gekke ik.ik heb er niet aan liggen rommelen maar als de koppaking en zuiger etc gaar zijn dan is dat aan de verkoper.
ik heb hem netjes op tijd gezEt en kon gewoon rijden. dat de lagers het na 2km niet houden is niet aan mij.
Ja,omdat mijn hele wereld om JOU draait natuurlijk.jullie moeten niet 2 zaken door elkaar gooien. de zuiger etc heeft niets met de milano motor te maken.
koppaking een lager stuk? waar haal je dat nau weer vandaan?
betreft de milano
ik heb de motor alleen ingebouwd en vroeg me af waarom er een andere stekker op zat.
ik heb maximaal 30kmh met de motor gereden. hij start nu heel snel dus denk dat hij geen compressie heeft.
ik heb er al mijn tijd ingestoken en baal dat alles voor ninks is geweest.
en ik had jouw, brolli, al eerder gemaild met vragen maar ving bot. je reageert altijd heel snel ik ik had je hulp nodig
nu kom je ineens wel op de proppen maar wel te laat.
ik heb de ontsteking iets moeten verdraaien omdat de motor niet aansloeg.
heb jij de motor horen lopen?
al met al. ik flikker die motor wel weg. heeft me 800,- gekost alles.
einde bericht