Zou ik toch voor de MV gaan. Leveltje hoger.Zeker geen slechte keuze , maar ik zie ze toch liever met een Duc als kloppend hart .
En zeker horen
Tjerry
Zou ik toch voor de MV gaan. Leveltje hoger.Zeker geen slechte keuze , maar ik zie ze toch liever met een Duc als kloppend hart .
En zeker horen
THE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk- wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
Fantastisch mooie motor, zou ik ook verkiezen boven een duc of MV.Ook een Italiaan![]()
]
ik doe mee hoorTHE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk- wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
+1ik doe mee hoorTHE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk- wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
wie nog meer?
Als de datum schikt sluit ik ook wel aan!ik doe mee hoorTHE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk- wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
wie nog meer?
Hoog tijd om dat doek er eens af te halen dan!!![]()
Mijn Moto Morini staat al 20jaar onder een doek
Goed idee!THE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk- wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
Ik weet niet of de motor nog rond draait , ik probeer eens om een foto te maken als ik er bij geraak.Hoog tijd om dat doek er eens af te halen dan!!![]()
Mijn Moto Morini staat al 20jaar onder een doek