Zolder Belgie wel te verstaan
Tijdschema:
10.10 UUR VRIJE TRAINING VOLVO/S.I.
13.05 UUR TIJD TRAINING VOLVO/S.I.
15.05 UUR 1E MANCHE VOLVO/S.I
17.10 UUR 2E MANCHE VOLVO/SI
Hoop dat je dan iets minder nijdig om je heen blaft dan afgelopen keer...sper is naar de vaantjes, maar dat moet nog wel op tijd te fixen zijn. Heb besloten het daar nog ééééééééééééééén keertje te proberen: motorruimte vullen met Pritex, naar beneden gebogen buiske om den knalpijp en dan in de vrije training maar een keer volgas langs de geluidspalen brullen en kijken wat er gebeurt. De eerstvolgende zwarte vlag is tevens de lááááátste zwarte vlag die ik ooit nog in Zolder ga krijgen !!
Of je laat er een extra dempertje tussen zetten waar origineel ook 1 zit, ben je voor eens en voor altijd van dat gezeik af....sper is naar de vaantjes, maar dat moet nog wel op tijd te fixen zijn. Heb besloten het daar nog ééééééééééééééén keertje te proberen: motorruimte vullen met Pritex, naar beneden gebogen buiske om den knalpijp en dan in de vrije training maar een keer volgas langs de geluidspalen brullen en kijken wat er gebeurt. De eerstvolgende zwarte vlag is tevens de lááááátste zwarte vlag die ik ooit nog in Zolder ga krijgen !!
Ik heb dezelfde uitlaat, wel met een ander spruitstuk. In de auto is het een stuk luider, dan wat ik er op had (volledig originele uitlaat, met 3 dempers)Heb al twee demperkes André, en alles in RVS 60 mm in "under axle" variant. Schijnt een soort van uitgekiend systeempke te zijn, de Juul loopt er zéér goed op en scheelde me tov het oude ééndemper BSM systeem een aardig handjevol PK's en een berg koppel en dat ga ik voor die geluidmeneer echt niet op de schop nemen !