Ik wil het niet eens meer weten... wat een... eeeh... "aardige meneer"....Niemand van hier maar wel iemand van Trooz... maar wie precies ????????????? En welke auto ???????????????
Kwam samen met mij en nog het een en ander aan heeeeeel fijn spul terug van een rally in frankrijk.
Blu hollandaise? Al twee dagen achter elkaar gespot op de parking bij een bedrijf aan de run.Gistermiddag overigens in Veldhoven bij de verkeerslichten op de Kempenbaan (kruising met De Run) een 'wild' uitziende Giulia gespot. Helaas te laat voor een foto (afgeleid door spitsfile en streekbus die ik moest ontwijken)...
Yep, klopt. Mijn vriendin rijdt in de GT, is een alfista. Eindhoven is eindbestemming. En jij zat in een?Blu hollandaise? Al twee dagen achter elkaar gespot op de parking bij een bedrijf aan de run.Gistermiddag overigens in Veldhoven bij de verkeerslichten op de Kempenbaan (kruising met De Run) een 'wild' uitziende Giulia gespot. Helaas te laat voor een foto (afgeleid door spitsfile en streekbus die ik moest ontwijken)...
en deze GT de afgelopen weken al een paar keer gepot op de A2 tussen Eindh en het zuiden ( vv) kan dat?
Grappig, kleur van de gt is redelijk zeldzaam/opvallend.Yep, klopt. Mijn vriendin rijdt in de GT, is een alfista. Eindhoven is eindbestemming. En jij zat in een?
Ah, incognito voor mijn vriendin dus. De kleur....ziet ze niet vaak nee, we moesten er zelf even aan wennen.Grappig, kleur van de gt is redelijk zeldzaam/opvallend.Yep, klopt. Mijn vriendin rijdt in de GT, is een alfista. Eindhoven is eindbestemming. En jij zat in een?
Ik rij een bmw 1 (voor mij was de tweestrijd: bmw1 vs ar gt bij aanschaf)
Zo, het mag wat kosten! Is ie nu weer helemaal klaar voor de komende 10 - 15 jaar?Gespot bij een lokaal schadebedrijf.
Ik kom de laatste tijd in Maastricht regelmatig een zwarte Brera tegen met domkere velgen welke heel sterk op Gallardo-wielen lijken.
Hij stond zaterdagavond nog bij de Geusselt geparkeerd tijdens MVV - Achilles.
Die staat daar vaker bij de Geusselt als MVV speelt. Zie die af en toe op het grasveld staan bij tankstation.