Brandstofsysteem werkt als volgt;
in de tank zit een pomp die pomp de brandstof naar de motor toe. De benzine komt aan in de injectorrail met de injectoren en komt uiteindelijk bij de brandstofdrukregelaar aan het eind van die rail terecht. De drukregelaar is simpel gezegd niets anders als een klep met een veer erachter die ervoor zorgt dat de druk op de injectoren altijd een bepaalde waarde is. De pomp heeft een behoorlijke overcapaciteit waardoor de brandstof altijd uit de retour komt, zeker bij stationair als er weinig verbruik is. De pomp pomt een bepaald aantal liters per uur en dat maakt niet uit of je half of volgas rijdt, de pomp draait altijd gelijk. Enkel zal bij volgas de drukregelaar minder open gaan omdat er meer brandstof door de injectoren wegstroomt ipv de retourleiding in omdat de druk te hoog wordt.
Er zit een vacuumaansluiting op als compensatie voor de onderdruk in het inlaatspruitstuk. Die aansluiting zorgt er enkel voor dat de druk in de rail altijd een bepaalde waarde boven de inlaatdruk heeft. Als je een 3 bar drukregelaar hebt is dat 3 bar overdruk, stationair zou je dan minder meten doordat er vacuum heerst in de inlaat. Bij een turbo motor heb je dan bij 1 bar laaddruk 3+1=4 bar brandstofdruk. De vacuumaansluiting kan in elk geval niet de gehele drukregelaar/leiding afsluiten.
Als er bij jou nauwelijks benzine uit de retour komt is er dus waarschijnlijk een probleem ergens...