Kenteken mag niet leesbaar zijn toch? Maar het was een behoorlijke afstand voor een mobieltje...Ik wist niet dat je zo opgewonden kon worden door een 164. Of was het gewoon k-k-k-koud?
Kenteken mag niet leesbaar zijn toch? Maar het was een behoorlijke afstand voor een mobieltje...Ik wist niet dat je zo opgewonden kon worden door een 164. Of was het gewoon k-k-k-koud?
Deze toevallig??Tussen Eindhoven en Veldhoven, een 164 Super met 3.5 badge en waarschijnlijk ook motor. Knappe auto om te zien, en een schril contrast met mijn ranzige 33SW onderdelensleper met lekke einddemper
Dat is hem.Deze toevallig??Tussen Eindhoven en Veldhoven, een 164 Super met 3.5 badge en waarschijnlijk ook motor. Knappe auto om te zien, en een schril contrast met mijn ranzige 33SW onderdelensleper met lekke einddemper
Klopt Yuri, de vorige eigenaar had dit er op geplakt en de huidige vond het wel leuk staan. Blijft toch een bijzondere spot een 164 in het wild....Grappig. Ik had tijdens het rijden niet de kans om wielbouten te tellen en veel meer aanknopingspunten heb je niet aan de buitenkant
Matzwart dan toch zeker?? Ik kan me voorstellen dat je dàn in stealth-modus gaat.Zojuist op de A28 ter hoogte van Oldebroek, een zeer nette, zwarte, 155, opgeduwd door een vouwwagen...
De vouwwagen was netjes dus. Mmm, da's dan wel heel opvallend ja.Nee, deze had moeite gedaan er netjes uit te zien....
leuke spot.Zojuist op de A28 ter hoogte van Oldebroek, een zeer nette, zwarte, 155, opgeduwd door een vouwwagen...
Ja kopt!En vanochtend een prachtige paarsblauwe GT met 18" Toora-wielen. Reed net weg bij de MediaMarkt. Schitterende auto! Notton155 wellicht?