img-code gebruiken. Quote mijn post maar dan zie je wat ik gedaan heb.hier bij na enig proberen de links. nog niet uitgevonden hoe de foto direct bij de tekst wordt gezet. maar voor iemand die opgegroeid is met ms-dos, algol, pascal en Fortran zal dat geen probleem zijn.
algemene fotos:
reinz pakking :
duidelijk is te zien dat naast de gaten voor de tapeinden een extra gat in de oude pakking. (10x)
waarom ontbreken deze gaten in de nieuwe pakking?
ps hoe krijg ik de fotos direct bij de tekst?
Moer los maken en kijken of er geen vuil tussen de ring en de kop zit. Ring en kop zo goed mogelijk schoonmaken controleren op beschadigingen. Ring vervangen als die beschadigd is, anders een beetje vloeibarepakking tussen de ring en de kop doen en hopen dat het lek dan dicht is.De motor draait weer!
Ik heb nog de volgende vragen:
Uit een van de draadgaten komt wat koelvloeistof . Niet veel , maar toch. Wat kan ik hier aan doen?
Bougiekabels?Ik heb even wat tijd nodig gehad om mijn bertone klaar te maken voor een taxatie. Is nu geregeld.
Ook het achterste ophangrubber van de versnellingsbak vervangen. Special tools vervaardigd!
Vandaag de giulia naar buiten gereden. Starten ging moeizaam. Eenmaal buiten, sloeg de motor af. Niet meer aan de praat gekregen. De startmotor draait als een bezetene!
De eerste indruk was dat de bobine niet goed werkte. De bobine en condensator uit de bertone overgezet. ( bravo, bouwkastensysteem). Nog steeds geen goede vonk. ( de oude bobine in de bertone geïnstalleerd. Doet het prima).
Hebben jullie wat ik nog meer kan proberen?
Hoe kwam je tot die indruk?De eerste indruk was dat de bobine niet goed werkte.