Gelukkig!
Ik weet dat de Volvo klauwen een goede budget oplossing zijn en daar ben ik echt niet op tegen.
Maar als je zoals jezelf zegt Theo je neurose om naar 5 gats gaat begrijpt! Dan is een mooie Brembo oplossing natuurlijk altijd te vinden. als het dan Brembo Porsche klauwen zijn kan ik daar wel mee leven.
De afstand tussen de oren op de standaardAlfetta GT fusees zijn natuurlijk altijd een probleem. Het probleem is snel opgelost met de juiste brackets om de GTA tweede serie 330 mm klauwen te gebruiken die radial (of log ik haal ze altijd door elkaar)
te gebruiken.
Heb mij er redelijk in verdiept omdat ik een rem upgrade voor mijn GTV6 zoek die binnen de 415 Rial TRX velg past. De 5 gats 166 upgrade is prachtig maar past alleen binnen 17 inch.
Weet niet zeker op de Alfetta GT fusee hetzelfde is als de GTV6 maar sta wel open om brackets te maken voor de 2e serie GTA klauw of de Fiat Coupe 20V Turbo klauw. Beide Brembo en met de bevestiging vanaf de voorzijde log mounted? (zijn vast wel mensen op het forum die kunnen vertellen of dit log of radial is
Gr,
Carl