IJverig aan het bouwen geslagen vandaag
Gewoon op het dak (dakdragers) zo heb ik al eens een complete slaapkamer inrichting vervoerdhaha, gaaf ding. Weet nog niet of ik erbij zal zijn...
Hoe dan ook; past dat ding achterin een sud? of neem je hem mee op een trailer... achter een sud?
Dat laatste hoop ik echt Bert
Ik heb overigens gehoord en gelezen op o.a. sociale media dat er nog meer kisten gebouwd worden momenteel
Grappig, dat is op loopafstand van ons huis misschien maar even een kijkje nemen daarMisschien leuk om te weten.
Op hemelvaartdag 29 mei vindt er in Apeldoorn nog een zeepkistenrace plaats. met een langer parcours en ook speciaal voor de jeugd.
Misschien een leuk idee om ook daaraan mee te doen zodat je hem nog een keer kan showen, maar ook omdat je zeepkist toch al in de buurt is. Wellicht kan je hem ergens tijdelijk stallen.
Voor meer info:
http://zeepkistenracefestival.nl/
Toch jammer dat ze nog te jong zijn heGrappig, dat is op loopafstand van ons huis misschien maar even een kijkje nemen daarMisschien leuk om te weten.
Op hemelvaartdag 29 mei vindt er in Apeldoorn nog een zeepkistenrace plaats. met een langer parcours en ook speciaal voor de jeugd.
Misschien een leuk idee om ook daaraan mee te doen zodat je hem nog een keer kan showen, maar ook omdat je zeepkist toch al in de buurt is. Wellicht kan je hem ergens tijdelijk stallen.
Voor meer info:
http://zeepkistenracefestival.nl/
Ik ben blij dat ze nog te jong IS, Rob! Ik zou niet weten hoe we in onze planning ook nog het bouwen van een zeepkist hadden moeten onderbrengen (klein beetje stress maar )Toch jammer dat ze nog te jong zijn heGrappig, dat is op loopafstand van ons huis misschien maar even een kijkje nemen daarMisschien leuk om te weten.
En ik zal wel weer ergens in een hoekje parkeren
dus Sei's Arna's (zijn die er nog ?) zullen maar zich scharen tussen de Mito's 159's Giulietta's, 8C's en 4C's ?Alle niet-registerauto's hebben een eigen gedeelte van het terrein.
Hoe je een zeepkist bouwt lees je in de evenementenkalender, net als alle andere bijzonderheden over de Registerdag.