Hoezo niet? Je moet toch controleren of de aanpassing het gewenste resultaat heeft?Dak van mijn schuurtje aanpassen zodat het wel droog blijft binnen.
Al werkt het weer niet erg mee.
Hoezo niet? Je moet toch controleren of de aanpassing het gewenste resultaat heeft?Dak van mijn schuurtje aanpassen zodat het wel droog blijft binnen.
Al werkt het weer niet erg mee.
Gaaf hè.Afgezien van de vele terrasjes hebben we ook een bezoekje gebracht aan de Tesla dealer, waarbij er meteen een auto werd voorgereden
Na enkele minuten al zwaar onder de indruk van de auto, zelfs (of misschien juist) voor die prijsklasse. Die snelheid, dat comfort, de totale beleving is zeer indrukwekkend en wanneer ik in die klasse mag shoppen, dan hoef ik alleen maar te twijfelen over de kleur denk ik.
Electrisch rijden is zeker niet lafjes of saai!
Ja heel mooi, als dit de toekomst is van auto rijden, dan zie ik het zo somber nog niet in.Gaaf hè.Afgezien van de vele terrasjes hebben we ook een bezoekje gebracht aan de Tesla dealer, waarbij er meteen een auto werd voorgereden
Na enkele minuten al zwaar onder de indruk van de auto, zelfs (of misschien juist) voor die prijsklasse. Die snelheid, dat comfort, de totale beleving is zeer indrukwekkend en wanneer ik in die klasse mag shoppen, dan hoef ik alleen maar te twijfelen over de kleur denk ik.
Electrisch rijden is zeker niet lafjes of saai!
Met de kleine wielen, met een beetje vocht op de grond en electronica zover mogelijk uit, wilde die wel een stapje op zij doenInderdaad een tof apparaat om te rijden, zo'n Model S. Fatsoenlijk driften is alleen nagenoeg onmogelijk met dat ding, daar mag meneer Musk nog even naar laten kijken