Er rijdt daar ook een witte rond. Zie foto's Ardennenrit.
Vanmiddag rond 17:00 een rode 4C bij de stoplichten bij Goedereede....
Gr.
Harry
Er rijdt daar ook een witte rond. Zie foto's Ardennenrit.
rijdt die ook hier rond???Er rijdt daar ook een witte rond. Zie foto's Ardennenrit.
Gr.
Harry
Deze TS is van Hoogeveen naar Harderwijk gegaan en was voor sigarettengeld af te halen ca een jr terug....Blij te lezen dat deze alsnog gered is... De champagne 164 is wel een hele mooie kleur.Vanmiddag een bronskleurige/champagne 164 2.0TS, ik draaide voor hem 't kruispunt richting de Geusselt op, hij kwam vol gas achter me aan. Jonge knul achter 't stuur, toeterde op mij (in de GTA) en stak duimpje op. Gave kar! Niet de mooiste 164 die ik ken, maar wel van een liefhebber dus, had ook Alfa-stickertjes voor de achterwielen op de deuren geplakt. Kenteken LD-GG-28, pas 4 weken in bezig zag ik.
Mooi rijden daarStilfserjoch
Bij mijn werk in enschede (neptunesstraat)
donkerblauwe Alfa GT v6 (met letters HS en J in het kenteken)
Mijn collega heeft een enschede een mooie strakke rode 33 gezien (met wieldoppen voor de winterset?)
kenteken met GB en 76
En dan stond er nog een zwarte 155 geparkeerd dicht bij de treintunnel auke vleerstraat
Datt ben ik geweest. Heb twee weken geleden de schrik van mijn leven gehad. Klapband rechtsvoor, velg krom. Nu zolang even op de winterwielen...........idd zwarte dukpesBij mijn werk in enschede (neptunesstraat)
donkerblauwe Alfa GT v6 (met letters HS en J in het kenteken)
Mijn collega heeft een enschede een mooie strakke rode 33 gezien (met wieldoppen voor de winterset?)
kenteken met GB en 76
En dan stond er nog een zwarte 155 geparkeerd dicht bij de treintunnel auke vleerstraat
Het is er zelfs mooi stilstaan...Mooi rijden daarStilfserjoch