Ik heb 'm altijd laten zitten om de eerste klap op te vangen.Die onderste rubberrand heb ik weggelaten, binnen één dag is ie er weer af!
Zie vorige paginaHet is zaak je schijven brandschoon te maken en ev licht opnte ruwen. Ook controleren of je remzuigers goed gangbaar zijn, nieuwe ringen en cups monteren,. Verder moeten de schuifstukken onberispelijk werken. Alscer rubberringen inziten UITSLUITEND smeren metvSiliconenvet bv van ATE.
Pas als dit gedaan is goede blokken aanschaffen anders kost het weer een setje.
Wie verkoopt die voor Alfa, kan het niet zo gauw op Google vinden? Ze horen voor de 75s wel in het assortiment te zitten. M.i. sla je de spijker op z'n kop over het gebruik van raceblokken op straat.Ik ben zelf een fan van SBS blokken.
Succes met de remmen, ik hoor graag hoe het verder gaat met de SBS blokken.........Wie verkoopt die voor Alfa, kan het niet zo gauw op Google vinden? Ze horen voor de 75s wel in het assortiment te zitten. M.i. sla je de spijker op z'n kop over het gebruik van raceblokken op straat.Ik ben zelf een fan van SBS blokken.
@Gerrit – dank voor het inzichtelijke plaatje!
Jij mag niet meer raden! 99% zeker restant van een versleten remblok!Dan heb ik nog onder de motorkap twee lange draden waar ik geen raad mee weet. Het lijkt wel heel dun speakerdraad, niet 'fabrieks', maar ze zitten wel in originele stekkers.
Aan het einde zijn ze verbonden. Ik kan niet zien of dat misschien een thermokoppel is of gewoon een kram.
Wie het weet mag het zeggen?? Slijtageindicator draden die naar binnen gehaald zijn?
Ik durf er zelfs 99,99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999% van te maken.Jij mag niet meer raden! 99% zeker restant van een versleten remblok!Dan heb ik nog onder de motorkap twee lange draden waar ik geen raad mee weet. Het lijkt wel heel dun speakerdraad, niet 'fabrieks', maar ze zitten wel in originele stekkers.
Aan het einde zijn ze verbonden. Ik kan niet zien of dat misschien een thermokoppel is of gewoon een kram.
Wie het weet mag het zeggen?? Slijtageindicator draden die naar binnen gehaald zijn?