DromoCar 704DN
&
Policar 700DN
DromoCar is jammer genoeg al met gespeeld.. de Policar nog nieuw in doos handleiding etc
Robin, ja er is denk ik geen een model perfect of 100 % het zelfde, maar ik denk dat deze SZ toch wel heel erg mooi gelukt is, ben erg benieuwd naar de reacties van mijn klanten die vandaag hun model gaan ontvangen. Over een aantal weken krijg ik de RZ modellen binnen.Hoi Roy,
inderdaad op het eerste gezicht een mooi model geworden.
Op het eerste gezicht ook 2 min-puntjes: de velgharten glimmen te hard en de antenne linksachter mist.
Robin
Gewoon bij mij te bestellen heb je een mail gestuurd, overigens voor veel minder als de prijzen die jij aangeeft.avond,
ben voor mezelf op zoek naar een 1/18 4c, had hier al eerder vragen over gesteld.
zie nu bij top marques een aantal modellen met nogal verschillende prijzen, kan iemand hier mij iets over vertellen?
pre order, modelnummer preo-top03B € 161
blm model blm1801d1 € 219
p1831b € 365
laatst ook een limited matzwarte serie ergens voor € 225 maar die waren al op voor ik de knoop doorhakte
Donker grijs nu ook binnen, met rood interieur, erg mooi model ook binnekort wat foto's.Gewoon bij mij te bestellen heb je een mail gestuurd, overigens voor veel minder als de prijzen die jij aangeeft.avond,
ben voor mezelf op zoek naar een 1/18 4c, had hier al eerder vragen over gesteld.
zie nu bij top marques een aantal modellen met nogal verschillende prijzen, kan iemand hier mij iets over vertellen?
pre order, modelnummer preo-top03B € 161
blm model blm1801d1 € 219
p1831b € 365
laatst ook een limited matzwarte serie ergens voor € 225 maar die waren al op voor ik de knoop doorhakte
Nog niet. Ben nog op zoek een mooie uitvoering.Mooi.... Zoiets heb ik ook al een tijdje in mijn hoofd.
Zit er verlichting in?