En toch heb ik genoten van de race.
Ik stuurde verleden week woensdag de GTV richting Twente onderweg stond radio 1 aan.
Crisisoverleg bij de FIA. De kijkcijfers voor de F1 lopen al jaren achteruit en de FIA doet zijn best om alle rechten te beschermen.
Niet doen luid het advies van verschillende raceteams. Je moet juist de sociale media omarmen en zo veel mogelijk delen. Dat zal de kijkcijfers weer omhoog krijgen.
Ik hoorde niets over betaal TV en dat de meeste mensen daar geen zin meer in hebben. Want zeg nu zelf, wie kijkt er nog MotoGP? Ik niet en ik mis het eigenlijk ook niet eens meer.
Waarschijnlijk zal ik nooit betaal TV aanschaffen voor sport. Die is toch al gesponsord waarom dan nog een keer daarvoor betalen? Sponsoren hebben baat bij zoveel mogelijk kijkers, ik kan mij niet voorstellen dat de sponsoren betaal-TV een goede ontwikkeling vinden.
Dat verschuift het onderwerp naar het geluid (of juist het gebrek aan geluid) in de F1.
De FIA schijnt aan het eind van vorige GP bij Mercedes Benz een test te hebben gedaan met een toeter-vormige megafoon aan het uitlaat systeem.
Iedereen dubbel van het lachen (ik ook trouwens)
Een geintje? Ik dacht het niet......
Bron: www.autosport.com
Bron: http://en.espnf1.com