Een maand geleden zo'n beetje is de Murena met V6 blok naar e RDW geweest in Roosendaal. Op een gescheurd ashoesje na was alles perfect en de keurmeester heeft de wagen dan ook goed gekeurd. De papieren zouden met de post opgestuurd worden.
Vandaag een lieve (maar niet al te snugger klinkende) mevrouw aan de telefoon dan de RDW in Veendam de wagen alsnog heeft afgekeurd omdat ze geen herkomst van de motor hadden. De motor heb ik van een forum-lid overgenomen een jaar of 6 geleden en ik heb niet het kenteken van de auto onthouden. Het enige wat ik hier nog van weet is dat hij Roel heet, van aquariumvissen hield en veel 164 sloopte... Maar goed, daar heb ik natuurlijk niets aan.
Volgens de dame moest ik maar een factuur van aanschaf of iets dergelijks opsturen en dan zou zij die weer naar Veendam sturen. Naar mijn mening willen ze weten uit welke auto het blok komt en heb ik op zijn minst een kenteken nodig... Mocht het namelijk niet goed zijn dan duurt het weer een maand, en eind augustus gaan we emigreren, dus moeten de autopapieren in orde zijn...
Nu ben ik dus op zoek naar een kenteken dat ik kan opgeven. Het is een V6 12-klepper met motorcode AK 06412 * 024646. Is er wellicht iemand die hier een passend gesloopt kenteken van weet? Dan krijg ik het zelf wel voor elkaar om in Word een nette factuur te maken waarin dit vermeld wordt.
Volgens mij moet dat kunnen toch?
Als iemand wat weet / tips heeft van een eerder gedoe met een rdw-herkeuring dan hoor ik het graag.
Martijn