Kom op Emilieeeeee!!!!
Gewoon komen vlamen man. is een onvergetelijke beleving jo.
Mannen, echt, ik sla ff over. Heb voor het éérst in mijn leven ook helemaal geen zin om te racen. Vanochtend mijn zusje over de vloer gehad, haar hubby (ook 52, paar maanden ouder dan ik) had de laatste tijd wat lichte klachten, geen aanwijsbare oorzaak, dus door de scan, en de conclusie/boodschap was dat 'ie nog een paar maanden te gaan heeft, dan is het over & uit. Dat krijgen we op ons bord, totaal out of the blue, zonder enige waarschuwing vooraf. Terwijl de wereld doordraait, stort 'ie in... En word (voor ons) alles uiterst hardhandig even weer in perspectief gezet. En jajaja, ik weet het, "wij" zijn niet de enigen die met zoiets te maken krijgen.
De band tussen mij en mijn directe familie is zeer hecht/sterk, weet niet wat er de komende weken gebeurt/moet gebeuren, kan maar zo zijn dat ik de 31'ste ook niet rij.
Ik heb even getwijfeld dit zo te posten hier, maar ik hou niet van poppekast/verstoppertje spelen en dit topic hoeft/moet op deze manier ook niet te ontsporen. In plaats van geschreven reactie's (doe maar niet mannen..) beter een moment van aandacht en positieve energie voor Marco (zo heet 'ie, en néé, het is niet mijn sleutelmaatje-Marco), neem van mij maar aan dat 'ie het verdient, en de wonderen zijn de wereld toch nog niet uit ?