He, das grappig, wilde dezelfde modificatie komende winter doen op mn achteras, ook geinspireerd door dezelfde fotos.
Denk dat wij ongeveer dezelfde werkplaats hebben als ik het zo zie
Alleen tekenen wij in Solid Works.
Ga dit zeker volgen
Maakt in principe niet uit waar die zit. Die kleinere veer is er alleen maar om ervoor te zorgen dat de hoofdveer bij maximaal uitveren niet los komt te 'zweven'.Moet je de intraxjes niet omdraaien? Bij mij zit die kleinere veer boven.
Thanks, ik twijfelde idd eerst ook, vooral omdat de stickers nu verkeerd om zitten... maar ik heb contact gehad met intrax en de stelknop moet onderop zitten.Waanzinnig mooi geworden, vakwerk!
Moet je de intraxjes niet omdraaien? Bij mij zit die kleinere veer boven.
Thanks, het lijkt inderdaad niet veel, maar de bouten zitten er nog niet in, dan zal het kantelstuk iets hoger komen. Theoretisch zou het kantelstuk pas bij 6 graden vast moeten lopen.Ziet er heel mooi uit.
Één dingetje, ik kan het verkeerd zien, maar kan hij zo wel naar binnen toe scharnieren. Het ziet eruit alsof hij nu al tegen de triangel aan zit.
Dat is heel mooi! spoorbreedte is gelijk gebleven, al moeten er wel spacers tussen komen om de remklauw ruimte te geven... maar denk dat die hoogstens 10mm worden.Apk is geen probleem. Is geen keuringspunt oid.wel zal men moeten controleren op speling maar dat zal geen probleem zijn.
Als de spoorbreedte niet veranderd is heeft ook de rdw hier geen enkel probleem mee.