Ja, en, ... ?Niet helemaal actueel maar volgens Google toch echt uit 2009... (zou NET kunnen...).
Kwam wat oude correspondentie tegen met het adres van Het Saeghuys V1.0, dacht: kom eens streetviewen hoe het er nu uitziet... en dan krijg je dit:
De 90 van ome Taas!Ja, en, ... ?
Daar moet je serieus goede ogen voor hebbenDe 90 van ome Taas!Ja, en, ... ?
Of een klein beetje kennis van de situatie in combinatie met een redelijk geheugen...Daar moet je serieus goede ogen voor hebbenDe 90 van ome Taas!Ja, en, ... ?
Een groene?Vandaag van havelte naar ''meppel'' een 33 gespot met een AGIP sticker achter op de kont
De gene ging de snelweg op ( A28 ), en ik ging via de kalkhovens
Kon helaas niet makkelijk meer naar links om er achter aan te rijden door die vervelende amerikaan, die tegens volgens mij ook flink zat te kleven.
Een rode type 2?Vandaag van havelte naar ''meppel'' een 33 gespot met een AGIP sticker achter op de kont
Kon helaas niet makkelijk meer naar links om er achter aan te rijden door die vervelende amerikaan, die tegens volgens mij ook flink zat te kleven.
Wat kun je winnen als je het goede antwoord raad?Vandaag van havelte naar ''meppel'' een 33 gespot met een AGIP sticker achter op de kont
Die dachten zeker ook: "Zijn ze nou helemaal betoeterd!"Vanochtend op de provinciale weg te hoorn werd ik betoeterd door een rode Bert. Ik heb teruggetoeterd.
Er keken mensen raar op van het getoeter allemaal.