wo jul 16, 2014 12:02
Ik "zweef" niet, (behalve in de Giulia in de regen...) maar geloof heilig in de kracht van je fixeren op dat spreekwoordelijke halve glas VOL ipv leeg, en hoe je mentaal dingen (meer) naar je hand kunt zetten. Zeg s' ochtends maar eens 10 keer tegen jezelf dat je een vast een tob-dag gaat krijgen. Of veel beter dus, een top-dag, & see what happens. En als er dan op de achtergrond maar voldoende mensen een posi-duit in het zakje doen (waarmee ze dus meteen op de vóórgrond staan) dan is dat weer een duw in de goede richting.
Je wordt (open deur) dus duidelijk NIET "geselecteerd" op basis van goed mens/niet goed mens (oneens & jammer..) of de inhoud van je portemonnee (kan ik mee instemmen), dus moet je op andere manieren naar de oplossing toe. En Walter heeft uiteraard gelijk, we c.q. Marco is er nog niet, dus elke opgestoken duim, in welke vorm dan ook, is méér dan welkom.
Nou, over topic-afdwalen gesproken.. Ga ik geen gewoonte van maken, maar het is toch een mooie manier om support voor Marco te "genereren", of hoe zeg je dat. Een paar meer van dat soort kerels en je had zo ongelofelijk veel minder ellende op deze planeet..
Andermaal dank, Alfisti !!!!