Wegens gebrek aan tijd en teveel andere "projectjes" ligt deze wat stil... wel denk ik er aan deze om te bouwen naar een Europese Turbo, kleur blijft toch zoals ze is.
Dan de volgende projectjes, bedoeling is dat ik hier beetje alles bij hou wat al gedaan is en wat nog komen moet:
GT 1.9JTD, heeft ondertussen Squadra Massimo chipje, downpipe, Q2 diff, Brembo 330mm met fm p2500 blokjes, volledig van voor naar achter Ragazzon uitlaat, Eibach stabi's, Bilstein B8 in combi met Eibach veren, ... FMIC ligt ook klaar en ik twijfel nog om turbo upgrade... Paar foto's
Toen ik bezig was aan het projectje waar alles mee starte ook nog een 75 gekocht gewoon om te rijden in afwachting....
75 TS, ondertussen Squadra chipje, remrevisie rondom en FM p2000 blokjes, staalomvlochten leidingen, Bilstein B6 dempers in combi met eiback veren, castor kogels, RSR stabi en unibolts stabi's, Borbet velgjes, net interieur ingebouwd,.... Paar foto's
Tja en dan ben je bezig en opeens komt hier een "trackday racerke" voorbij en je denkt, bwah we hebben nu al geen tijd, waarom niet nog een projectje erbij. Ondertussen al redelijk bezig geweest met leeghalen en al heel wat onderdelen heb ik klaar liggen om racer op te bouwen waaronder schroefkooi, evo body kit, polyester motorkap en kofferklep, race stuurtje, ... Paar foto's van vorige eigenaars nog
Updates van alle projecten door elkander hou ik hier bij