zo jul 20, 2014 20:26
Dat zal ik je vertellen vriend: ik heb dit (vollédige, jawel !!!) weekend vrij genomen in in de pauzestand gestaan !! Mijn werkweek bestaat eigenlijk structureel uit 6 dagen, (en uit aanmerkelijk méér uurtjes dan 48..) meestal de zevende dag ook nog wel aan het rommelen/hobbyen/sleutelen, en ik kan me werkelijk niet herinneren wanneer mijn vorige "vrije weekend" was. Absoluut geen klaagzang hoor, maar het werd de laatste tijd een beetje "veel" .
Wat NIET veel is: ik heb sinds mijn rentree in de SI nog geen énkele race gemist !!!!! (jaja, de allereerste van 2012 dan, toen ik met mijn hagelnieuwe kekke engelse remmekes niet bleek te kunnen remmen... Heb toen lekker kunnen kijken/genieten van een tweetal zwarte 155's die als een horzel werden achtervolgd door een Brede Bert..) Valt niet altijd mee (ik rij een 105, you know, heb menig keer gedacht van "o-o..", maar dan was er weer mijn Reddende Engel Marco van Doorn) , maar ik heb m'n vizier nog steeds op SI gezet, die evenementen rij ik "dus", en zo niet, dan toch. Daarnaast eens een keertje elders meedoen (SSAR, dit jaar), okee, maar daar kan & wil ik geen gewoonte van maken..