Weet ik nog niet, vorig jaar heb ik die gewoon niet gereden.wat doe je op SS dan met de uursrace?
stoeltje verhuren aan tweede rijder?
Ik ga mijn auto in elk geval niet uitlenen nee.
Weet ik nog niet, vorig jaar heb ik die gewoon niet gereden.wat doe je op SS dan met de uursrace?
stoeltje verhuren aan tweede rijder?
Redelijk vers. 2.04 tijdens de eerste race van dit seizoen, op de bandjes (Kumho 700) die ik nieuw had gekocht voor het super race weekend in augustus vorig jaar. voor het komende SRW ga ik een setje gebruikte Dunlops proberen. Ik heb tot dusver alleen met (nieuwe) Kumho's gereden (dit is mijn tweede set, ik ga ze oproken op het Spettacolo), het valt me echt mee hoe lang je er fatsoenlijk op kunt blijven rijden. Los van grip (het afbouwen ervan dan): als je ze regelmatig strategisch wisselt van voor-achter-links-rechts durf ik hardop te zeggen dat je er een vol (!) seizoen mee kunt rijden ! Van de band die het meest geleden heeft zijn de slijt indicatoren nog goed zichtbaar. Ik zou graag eens een hagelnieuwe set Michelins proberen, maar dat wordt me financieel te wild. Daarbij dient te worden opgemerkt dat ik met alle liefde voor élke race een setje nieuwe Michelins zou kopen, als dit een "must" zou zijn om de "in grote getale mee-concurrerende concurrentie" net voor te kunnen blijven en zodoende mijn geliefde bekertje nog een jaar te kunnen behouden ! In de hitte van continu mega-strijd op het scherpst van de snede (zonder ook maar een krasje op een auto, wat mij betreft) is 8 mille banden een small price to pay, bij wijze van spreken..<grijns>Emile en Hans hebben beide hun top tijd op nieuw gereden of iig heel vers (Zelf nieuw gekocht )
Mijn snelste cpz tijd (2.01) is gereden op banden uit 2011 Clio Cup! (Die hun weggooien ) In de Challenge rijden dr meer op nieuwe als op oude banden Zo gek is dat dus niet
SSAR ga ik ook wat versers proberen, mits geen regen uiteraard