Geen van allen....
Hmmmm... ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je... goede nieuws is dat ik een fotootje voor je heb hoe zo'n stappenmotortje er uit hoort te zien; overigens is deze foto van een kachelhuis van een 156...
... soort van ''huisvormig'' doosje met stekker erop (met die groene letter ''S'' erop)... stekker eraf, schroefjes losdraaien en motortje eruit halen en inspecteren op breuk/slijtage...
Slechte nieuws is dat ik net een half uur op de site van Tuynder heb zitten zoeken, en die vervelende dingen staan dus nergens afgebeeld, ik herkende ze namelijk niet in de linkjes die je zelf hebt opgezocht.. Dit is dus ook het geval bij een 147, én bij de 156 FL... ik ben bang dat dit betekend dat het kachelhuis één groot geïntegreerd soepzooitje is, en er dus geen losse onderdelen te bestellen zijn via officiële weg, maar daar zou ik dan even je plaatselijke dealer voor contacteren. Ik las namelijk, nadat ik snel even Google-de op trefwoord, dat je stappenmotoren van het kachelhuis wél kunt demonteren, én dat er een origineel onderdeelnummer op zou staan, danwel een code van de fabrikant van dit onderdeel.. mocht je dus een stappenmotor nodig hebben.. En ik geloof niet dat het door de site van Tuynder komt, dat zij bepaalde pagina's van e-Per gewoon niet online hebben gezet...
Wat je nog zou kunnen proberen is de accupool er ff een uurtje afhalen, zelfs bij moderne auto's kan dit de meest vage probleempjes nog wel eens (tijdelijk) verhelpen...