Wel vorderingen gemaakt ..... maar niet bijster veel foto's gemaakt ......Eens even het topic omhoog halen.
Nog vorderingen Eric?
Gr.Antonio![]()
![]()
Tank, achteras en leidingen op hun plaats ....
prachtig werk!
heb je die gele klemmetjes waar de benzineleidingen en remleidingen nog nieuw kunnen bemachtigen?
zo ja, waar?
of hoe heb je de gebruikte terug stevig kunnen monteren?
Kurt
Binnenkort weer meer .................. tot dan !!!!!
Grts, Eric
Thx !! Laswerk viel inderdaad heel goed mee ..... een paar plekjes op de bende plaatsen ( achterste schokdemper bevestiging en achterste sleepoog ) maar niets schokkends ...Heeeeel erg mooi. Weinig tot geen laswerk gehad?
Wel vorderingen gemaakt ..... maar niet bijster veel foto's gemaakt ......Eens even het topic omhoog halen.
Nog vorderingen Eric?
Gr.Antonio![]()
![]()
prachtig werk!
heb je die gele klemmetjes waar de benzineleidingen en remleidingen nog nieuw kunnen bemachtigen?
zo ja, waar?
Grts, Eric
Alessandro,Volgens mij, heb ik nog niet eerder gereageerd in dit topic (maar ik volg het vanaf begin met bijzonder veel bewondering), maar wat gaat het hard en wat wordt is ie mooi zeg!![]()
Vraagje: Hoe zit dat opbergvakje in de radiosparing geklemd? Ik heb hier een type 1 staan en ik heb volgens mij zo'n zelfde bakje...... echter het past niet! Misschien mis ik een montage raamwerkje of zo?
Zou je eens detailfotootjes willen maken van de sparing zonder bakje en van de achterkant van het bakje? Dan doe ik dat ook en kunnen we vergelijken.
Als je zou willen doen, graag!
dank je EricWel vorderingen gemaakt ..... maar niet bijster veel foto's gemaakt ......![]()
![]()
prachtig werk!
zo ja, waar?
Grts, Eric
Klemmetjes zijn wel Alfa, maar niet zoals origineel. Onderdeelnummer 6052516. Geluk met uw speurtocht !!!
Grts, Eric
Aha! Zo kan ik het ook.Bakje past idd niet !!!!! Ligt er bij mij los in !!!! Moet eens uitvogelen hoe ik dit kan vastmaken ( lipjes eraf halen en vastkitten met een dotje sylicone denk ik ..... )