De technische keuring voor Sportklasse en Rijstijlverbeteringsklasse op vrijdagavond is van 20:00 tot 22:00 uur in de TC-loods (na de tunnel rechts)Kan iemand vertellen of er vrijdagavond al technisch gekeurd kan worden, ik zou daar graag gebruik van maken nml.?
En op zaterdag ?De technische keuring voor Sportklasse en Rijstijlverbeteringsklasse op vrijdagavond is van 20:00 tot 22:00 uur in de TC-loods (na de tunnel rechts)Kan iemand vertellen of er vrijdagavond al technisch gekeurd kan worden, ik zou daar graag gebruik van maken nml.?
Zaterdag Sportklasse 7:00 - 7:45 uur, Rijstijlverbeteringsklasse 7:45 - 8:30 uur.En op zaterdag ?De technische keuring voor Sportklasse en Rijstijlverbeteringsklasse op vrijdagavond is van 20:00 tot 22:00 uur in de TC-loods (na de tunnel rechts)Kan iemand vertellen of er vrijdagavond al technisch gekeurd kan worden, ik zou daar graag gebruik van maken nml.?
gr Jan
Als de pashouder niet ouder is dan 12 jaar kunnen naast hem/haar inderdaad twee volwassenen mee, plus nog een maximaal 12-jarige.Het is me beetje onduidelijk, maar met je SCARB-pas, mag de Alfa binnen en 2 volwassene, naast de pashouder?
Of lees ik het te creatief