Thanks voor de tips Peter ! ET waarde alleen veel te hoog, en die gok vanuit Italie... Wordt allemaal al weer kort dag, morgen druk op het bedrijf en dan alleen vrijdagochtend nog tijd voor oliefilter/oliewissel/remblokken/alles vast-en-schoon, auto op de trailer/camper laden enz. , je kent het wel. En rond het middaguur gaan rijden, koelkast voor de Iveco scoren (muy importante voor een héél weekend !) én eind v/d middag in Noordwijk de regenbanden halen/laten omleggen, dan door naar de baan. Een setje velgen "in de buurt" zou nog wel lukken..
Heb de shakedown-meneer ff benaderd, wie weet. Ach, het is allemaal geen ramp, maar zondag "dreigt" men (toch nog ?) met droog weer en ik ben wel een beetje slick-verslaafd geworden. (Weten jullie wel dat je daar op droog (veel) harder mee gaat ?? ) Maar bij "geen vlees & geen vis" weer heb ik geen zin m'n nieuwe full wets te slopen en/of op m'n giechel te gaan met slicks op een halfnatte baan. Ik ben géén Ken Block.. Dan de R1R's maar oproken. AlfaRomeoChallenge kampioen wordt ik dit seizoen toch niet meer !
Tja, slicks betekent slikken Tim ! Neem dan ook een beschaafd maatje, 200/580/15 van Kumho kost de helft !
Ben er erg tevreden over, ik kan me met 2 setjes per seizoen zeer goed redden. Die 270 eur/stuk Dunlops/Michelins doe ik/hoef ik ook niet.
Nou, lekkere pot sturen met zijn allen, dit weekend !!!!