Was weer een prachtig evenement.
Op beide dagen geweest om alles op mijn gemak te kunnen zien en beleven.
Is altijd wel nodig want op zondag vliegt de tijd om.
Zaterdag door de regenbui naar Zandvoort gereden en bij aankomst op zoek naar het 155 register.
Dat stond op een prachtige plek vooraan op de paddock bij de Tarzanbocht.
Zag ook de historisch correcte Alfa 155 DTM vlag boven de geparkeerde auto's uitfladderen. Prachtig.
Register was zelfs voorzien van tent tegen de regen maar later ook de zon. Prima geregeld.
Op gemak de 155 GTA (die helaas een static bleek te zijn) en de DTM 155 bekeken en daarna al het andere op de paddock.
Was weer heel veel te zien en te beleven.
Helaas ging door een misverstand mijn rijderssessie de mist in maar kreeg een prima alternatief aangeboden
Dus nog lekker kunnen rijden.
Na terugkomst op de paddock reed ik naar register waar tot mijn vreugde de 155 DTM tentoongesteld werd zodat registerleden hun auto naast
hun race broertje konden fotograferen. Daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Fantastische actie!
Zondag weer een soort herhaling van de zaterdag . Was wel drukker zoals altijd zodat je nu nog drukker was om met bekenden te praten en de tijd omvloog.
Lekker nog even met register kunnen rijden totdat het olie spoor over zo'n beetje het hele circuit lag .
Was weer een prima Spettacolo met voor de 155 rijder een leuke actie.
Helaas was de demo van de DTM Alfa niet zo indrukwekkend. Geloof dat ik de auto kort op zaterdag nog zijn kenmerkend geluid heb horen maken maar zondag ging
die wel heel langzaam rond.