Dat heeft lang geduurd eer ik weer boven water kwam hè
Gisteren 'n dagje verlof gepland en ook meteen de 1e schooldag van m'n 3 dochters (twins volgen de oudste naar' hoger onderwijs = veel opwinding) gecombineerd met 'n beetje bijslapen .
Ik heb dan ook eigenlijk gewoon niet geslapen, wel 2u in de mobilhome gelegen met oordopjes in wat gerust, maar geslapen niet echt adrenaline weet ge wel
Wat heb ik genoten van dit WE in de eerste plaats van m'n kleine bijdrage als nachtrijder waarin ik alle valstrikken heb weten te ontwijken met moeite en ik heb mezelf verbaasd, zeker na de tankstop met frisse voorbandjes (de Linkervoorband zat op het canvas ...) zijn de tijden constant gezakt van 1.58 tot 1.56 voor de bandenwissel naar 1.55 tot 1.52.8 waarvoor ik niet hoefde te blozen .
Vooraf was ik bang dat ik teveel tijd zou toegeven op Ronny & Marc maar ik denk dat we als trio 1 vd snelste én homogeenste bemanningen hadden . Zoveel Porsches heb ik nog nooit ingehaald (en niet op't rechte eind ... ) . Wel had ik zelf ook moeten bijtanken tijdens de Pitstop 't laatste halfuur reed ik zonder drinken en m'n helm leek plots 2 maten te klein zo'n hoofdpijn .
Wetende hoe schitterend Marc op Slicks het in de regen deed heb ik bewust 'n stapje opzij gezet om de aangekondigde regen te anticiperen en toen was het plan dat Ronny absoluut 'm over de meet moest rijden én op 1 uur voor't einde evt. nog kon versnellen onder de 1.50 wat ik niet zou gekund hebben . Helaas heeft die remklauw dat niet toegestaan .
Ik sta vol blauwe plekken (linkerkant constant tegen rolkooi aan, wat 'n bochtensnelheid staat die vlakke bodem & diffusor toe(en hoe heet wordt het in de cockpit hè Seesing ) maar dat is net als't vuil op de wagen ; die wil je'r eigenlijk niet meer af ...
Libby(Billy ik ben "Ben" als hij moe is) heeft't al uitvoerig toegelicht dus het lijstje met interventies en telkens weer terugvechten hoef ik niet op te sommen .
En wat 'n team hadden we : geen kat die gelooft dat de meesten pas dit WE mekaar leren kennen hebben zo geolied liep alles .
Constant hebben we zitten berekenen hoe de concurrentie met rondetijden en pitstops zou uitkomen : de Bmw Diesel zouden we mits versnellen in't laatste uur kunnen pakken hebben, De M3 GTR vloog maar zoop(50 minuten met 100L) zodanig dat we die ook zouden kunnen afhouden hebben . Lars, Mike & Arne gingen er ook helemaal mee in op ; we zijn ook regelmatig gaan spioneren in de box van de concurrentie welke banden klaarlagen en hoeveel tankstops nog
Volgend jaar wel dat podium ? Ik doe in ieder geval mee weliswaar in een andere rol, of toch niet als gezin, conditie & vooral rug het toestaan ? De datum ligt niet moeilijk kwa gezin, school & werk en dan zou ik zelf de races er kunnen uitpikken die niet voor conflicten op de kalender zorgen ook met de Trofeo waar Ronny met Arne het vaste duo zou kunnen vormen .
8 november vormen we een trio met de Abarth in 5u Race Promotion Night in Zolder ...als we daar mijn 4 vrouwen(1 volwassen & 3 tieners) zouden kunnen overtuigen van 24u & 5u in 2015 ... Wie helpt er mee op 8 november om ze er warm voor te maken
Ideetjes heb ik al genoeg voor 2015 en als Ronny hier de commentaren leest en hier : https://www.facebook.com/gtaracing19 + in de wandelgangen zal'm ook al wel met't idee spelen zeker
2015 voor't podium wat denkt ge Ronaldinho ?