Nou, het forum is weer gefixt (met helaas, helaas een andere layout, not nice voor een aartsconservatief als ikke..
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
), net als de Juul. Probleem bleek geen lekke koppakking, maar "ineens" lucht in het koelsysteem, van de hardnekkige soort, waarschijnlijk door net-wel/net-niet op hoogte van het expansievaatje. En al knutselend een probleem ontdekt aan de bedrading van de 123 ontsteking: isolatie van twee draden dóór, was ik zeker mee uitgevallen. Waarschijnlijk ontstaan door wat onder spanning weggewerkt van de bedrading ivm de locatie van de oliepeilstok (daar) , en steeds weer heet-koud-heet enz. van het isolatiemateriaal. Nou ja, jammer van de uursrace op het SSAR, maar beter safe than sorry.
Dusss, snuffel- en compressietest gedaan, alles okee, zeer goede oliedruk, mooi "rond" lopende tor. Bedrading van de 123 gefixt. Alleen nog een aanpassing/ontluchting aan het koelsysteem te knutselen. Afgelopen vrijdag opnieuw gerold, en na 2,5 seizoen volop racen een luttele 4 PK's en 5 NM verloren. Kan aanstaande donderdag dus nog steeds 178 PK in de strijd gooien !
Vakmensen hoor, die van Doorn en die Vooijs...
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)