Ik ben niet meer Alfaloos! Nouja... dat ben ik toch nooit geweest... maar vanaf vandaag; ook weer een rijdende Alfa voor de deur! 't begon toch weer te kriebelen... en de Lancer (geen evo) had ik toch eerlijk gezegd ook van alle kanten wel gezien (en van geen enkele kant vind ik 'm mooi) dus... tijd voor iets anders.
Dus; naast de Sprint (vandaag nog aan gewerkt trouwens, tank zit eronder en verder weer geen steek opgeschoten met teveel kleine dingetjes die 'nog ff' moeten) is er nu een 33 SportWagon 1.7 i.e.. 1994, mijn jongste auto ooit en de eerste (van mezelf dan he) met injectie... een nieuw tijdperk! En nu maar hopen dat 't bevalt...
Hij is al flink gepimpt, dat hoef ik dus zelf niet meer te doen (eerder ga ik een dezer dagen 't een en ander eràf pimpen) met onder andere (niet zo erg, wel leuk) een houten stuur, een sportuitlaat (geloof 'n remus), ronals, een 16v interieur en (minder leuk) witte tellerplaten met blauwe lampjes en rood oplichtende cijfers, een disco-interieurlampje (ja, echt waar, als je de deur opendoet flitst het oranje-blauw-groen-geel-rood-oranje-blauw-enz je tegemoet) en nog veel meer van dat soort ongein.
Verder zietie er, afgezien van de 16 verschillende kleuren rood (toch een 16v dus) best netjes uit... foto's volgen zometeen!
stof *toch wel blij dat ik weer een alfa rij*
(lancer te koop)