User info links is inderdaad fijner. Ook minder fijn is de vaste(?) breedte van het forum. Op een beetje brede monitor gebruik je nog niet de helft, of je moet gaan inzoomen.
Verbetering: Invoegen van smilies gebeurt nu op de plaats van de cursor en niet aan het eind van je tekst zoals voorheen. Stuk handiger als je achteraf besluit een smilie in te voegen.
Wat ik wel lastig vind is dat de knopjes [!], [Citeer] en [PB] pas zichtbaar zijn als je ingelogd bent. In de oude situatie stonden die er altijd en werd om je login gevraagd als je er op drukte terwijl je niet ingelogd was. Nu moet je eerst inloggen om de knopjes zichtbaar te krijgen en ga je na inloggen terug naar het overzicht en moet je het topic weer opnieuw opzoeken.
De knop [plaats reactie] staat er wel altijd en die werkt wel als voorheen (dus vraagt om login indien nodig).
En voor degenen die postings op hun teller 'missen': Het lijkt mij dat dit komt door het verwijderen van oude advertenties, blijkbaar is de teller herberekend op basis van het daadwerkelijk aantal nog aanwezig postings. Dus als je teller erg veel gezakt is had je blijkbaar relatief veel oude advertenties (of reacties op oude advertenties)
Van mij mogen de advertenties wel iets langer blijven staan. N.a.v. een vraag zocht ik een een oude advertentie van mij waar nog niet alles van weg was, maar deze was al verdwenen.