Ik ben best bereid om een blog te geloven maar de belastingdienst zelf geloof ik nét even meer...

Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet, daar hebben ze tekenaars voor.Staat het ook ergens te lezen op de site van de belastingdienst? Ik kan het niet vinden...
Ik ben best bereid om een blog te geloven maar de belastingdienst zelf geloof ik nét even meer...
Je had zeker een oogje op die rayton fissore.Dat is spijtig voor een aantal karretjes dan...![]()
Dank voor het zoeken!
What else is new ??en het lijkt wel dat de overheid hun geld haalt daar waar het het makkelijkst zonder protest te krijgen is.
Maximaal €120. Voor de Sud betaalde ik 'slechts' €46 voor deze chantage. Plus natuurlijk de kosten van de stalling. Een of ander raadslid in Zoetermeer, die zelf oldtimerbezitter zou zijn, bestond het daarbij nog om te verklaren dat als je gedurende deze maanden met je oldtimer de weg op ging dat het dan geen hobby meer zou zijn. Gaat die man me straks ook nog vertellen wanneer ik wel of niet postzegels mag verzamelen? Meneer had een cabrio, dat maakte gelukkig alles weer duidelijk.Je hebt verklaard het hok van het openbaar terrein te verwijderen van dec t/m feb en in 'ruil' daarvoor betaal je 'slechts' €120,--.
Wordt dan maar geen ondernemer in dit land.Gaat die man me straks ook nog vertellen wanneer ik wel of niet postzegels mag verzamelen?