![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
(maar dat wisten jullie al)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Vanavond m'n eerste les Italiaans gehad.
![Biggrin :biggrin:](./images/smilies/biggrin.gif)
Zal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavondGaaf man. Ga je 1 avond in de week naar school en krijg je les van een 23 jarige italiaanse schone ??![]()
Dat is maar goed ook.... dan let je tenminste op de lesstof, anders had je nu nog geen werkende meter gehadZal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavondGaaf man. Ga je 1 avond in de week naar school en krijg je les van een 23 jarige italiaanse schone ??![]()
En dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40
![]()
![]()
Denk eraan Michel , het ezelsbruggetje voor de wet van Ohm is uier dus je fantasie kan vanaf hier weer op holZal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavondEn dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40
![]()
![]()
Meter niet, nee !Dat is maar goed ook.... dan let je tenminste op de lesstof, anders had je nu nog geen werkende meter gehad
Beter dan een lelijke vent van 44 op de sjat heZal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavondGaaf man. Ga je 1 avond in de week naar school en krijg je les van een 23 jarige italiaanse schone ??![]()
En dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40
![]()
![]()
Beter dan een lelijke vent van 44 op de sjat he
zolang het je oohm niet is....Zal ik wel de wet van Ohm slikken donderdagavondEn dan nog onderwezen door een lelijke vent van 40
![]()
![]()
zolang het je oohm niet is....![]()