:schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik::schrik:
is idd dezelfde, kijk maar naar dat linker achterwiel, gelukkig dat er maar 1 wouz is die een 33 zo erg kan verziekenstond deze niet ook al in het verneukte alfa topic?? maar dan van de achterkant?
aan de slecht gespoten deur te zien wel, of is het cool een deur waarvan de oude lak door je nieuwe heen komt??
Ciao Sjoerd
NEE! Dat ding blijft dit forum maar achtervolgen. Ik doe geen oog meer dicht zo.
Ik had begrepen dat Michel nogwat kleine dingetjes aan de 33 moest doen, maar dit lijkt me wat overdreven.
Ben je vergeten - de achterklep niet meer dicht, de motorkap niet meer open vanwege de 360kg plamuur om die bump te maken.........Voordat er weer opmerkingen geplaatst gaan worden over dat de achterkant van een Fiat Coupe is, er teveel gips op zit en dat de achterdeuren niet meer open zullen gaan: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... highlight=
Wat ik ervan weet is dat je niet zomaar een dak eraf kunt slijpen om een cabrio te hebben. Daar is de 33 (de meeste auto's trouwens) veel te slap voor aan de onderkant. Dus zul je heel wat moeten verstevigen om de boel recht en veilig te houden.Weet iemand nog wat meer over die open 33jes? Da's wel heel leuk speelgoed... Projectje voor als de QV af is